12.01.13

Hejsan!
 
Idag så vaknade jag runt 11.30 och gick upp och åt frukost, sen så gick jag till datan och kollade runt lite, sen så hoppade jag in i duschen (bokstavligt talat) och tvättade håret, superskönt hahaha...:*
Nu så har jag tagit lite egopics, inte så otippat hahah, och jag sitter och lyssnar på One Direction, love.. :*
Idag ska jag kanske på bio med Sofie (pappas sambo), vi ska kanske Mammas Pojkar, den verkar asroligt =)
Vi snakckade lite igår om lite grejer, och vi sa att vi måste hitta på lite mer grejer, men eftersom alla är olika gamla och inte direkt delar samma intresse så är det lite svårt haha...
Men jag kan bjuda på lite bilder, fastnade INTE på bild idag, kameran är elak :(
Men vi hörs nog senare..
Idag så har jag ett par svarta tights, ett lila linne och en rosa hoodie, där det står NY på, som är rosa såklart :)
 
//Emilia 
Hehehe....hehe....he
 
Är inte så seriös på bilder idag som ni kanske märker heheh...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Filla :)

Brukar du va seriös på bilder ??? Kommer inte ihåg det ;) <3

Svar: …………
Emilia Trygg

2013-01-12 @ 19:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0