Om ni är på glatt humör, så läs inte dethär, jag förstör det bara..... :(

Sitter i rummet nu, och försöker plugga till biologiprovet på torsdag, men det går inte bra...
Med Metallica dunkades ur högtalarna, så kanske jag kan plugga lite bättre, eftersom jag älskar dom.
I går fick jag typ världens chock... Jag visste att mina svenskalärare alltid föredragit One Direction framför Justin Bieber, men efter att ha lyssnat på hans låtar så tycker han att JB är bättre.
Jag älskar ju båda 1D och JB, så jag kunde inte säga någonting men ändå... Fett nice iaf.
 
Jag har spanskaglosor att lära mig, ska ju ha glosförhör på torsdag oxå + att jag måste skriva om en jävla teknikuppsats, som jag gav på papper, eftersom jag fick min dator senare, och han har tappat bort den. Han sa om jag inte lämnar in den så för jag inget betyg i teknik, vilket leder till ett F.
Hatar alla jävla blåsta lärare som tror att dom äger världen.
 
Men kan ansluta detta negativa inlägg med ett par (inte så vackra) bilder på mig, bara för att få er skratta :) Enjoy...
 
 
 
See waht i did there? I did a Foki! :)
 
 
//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0