Hejsan!

Sorry för lite lama inlägg...
 

Hejsan!
Nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska ha SO, dööö jag orkar inte... Men idag är jag hemma själv hemma, så ska köpa godis och sånt, så ska jag ha en filmkväll, jag får se om någon sover över, men tror inte det.
Iaf, har ni några filmer som rekommenderas? Har helt hjärnfrys när det gäller filmer, känns som jag sett alla, men har ju inte ens sett hälfen av dom...
Men har en app som kan visa vilka som har unfollowat mig på instagram, och vilka som inte följer mig tillbaka, och vilka som jag inte följer tillbaka, den e asbra, och den finns bara på AppStore än så länge och den heter INSTAFOLLOW. Fett bra app...
 

Men ska gå nu, ska ha SO hörs senare, om jag inte dör först.
 
Fastnade inte på bild, så kanstar in en gammal!:))
 
//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0