Hejsan!

Nu så sitter jag i skolan och kollar på musik och kollar datan, alla kollar på fluggornas herre, men har sätt/läst den o den är inte rolig, så jag slapp.
Har rast om 10 minuter och då ska jag gå ut, mår skitilla, men vi har inget ansträngande i skolan idag, vi har en lång SO-lektion, och eftersom vi inte har nått att göra, så kan man göra lite vad man vill..
Nu är det precis en vecka kvar till jullovet, och jag får se vad man kan hitta på.. Tror jag ska höra med farmor om jag kan åka ner dit i ett par dagar, min kompis ska ner dit, eftersom hennes mamma bor där, så vi kanske ska ses där :)
 
Men ska kolla runt lite nu innan rasten så hörs vi senare!
 
P.S Nästa vecka ska jag ska en till spruta, AAAJJJ 
 
Hehe, tog denhär bilder efter kanske 1 och en halv timme i Visby i höstas ;) Åt en skitgod pasta där på en resturang som heter Etage :) Rekommenderas... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0