Heej!

Vi lever, vilket mirakel...Haha skämt-o-sido...
 
Hejsan på er!
Nu så sitter jag efter att ha varit med mamma och hämtat ut två julklappar, och köpt en grej till min lillasyster, och tagit en fika :)
Var på bibloteket igår och lånade breaking dawn (twilight). Trodde att det var den första boken, men sen så visade det sig att det även var den andra boken också, två flugor i en smäll alltså..
Jag har letat som en galning efter den boken, och så upptöckte jag det igår (ja, jag läser assnabbt hahaha).
TJOHOO
Men imorgon är det söndag, och det innebär att det är den 23e december!
Och i övermorgon är det julafton yeey!
Men vi kanske hörs senare, dagens outfit var iaf ett par svarta jeans med en stoor mysig röd hoodie. 
 
Kommer ta bilder på julafton för att visa hur jag ser ut då, men vi hörs nog inte något mer idag, möjligt vis imorgon, så har det bra!!:*
 
//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0