Dissekerat hjärta!!:)

Hejsan!
 
Idag har jag varit i skolan (såklart). Vi har ett annat schema denhär veckan än vanligt, eftersom vi ska lämna in våra datorer på onsdag (that sucks), och eftersom vi använder våra datorer i undervisninigen, så har dom gjort så vi typ ska pyssla. 
Men idag har jag haft slöjd och gjort ett par armband, ett med Storbrittaniens färger (One Direction) och ett med Kanadas färger (Justin Bieber).
Och sen efter första rasten hade jag biologi, och vi dissekerade grishjärtan. 
Det var lite halväckligt, men inte så man svimmade. Själva hjärtat var inte så farligt, men det var lukten som var hemskt, luktade typ bacon (haha). Nä, men nu är det gjort iaf.
Vi har ett litet rum bredvid NO salen, där man gör typ labarationer, och där alla rockar finns.
Jag gick in där och skulle lämna min rock, och jag kollar på diskbänken... Gissa vad man ser..
En plastpåse med MASSA grishjärtan, då var jag på gränsen till att svimma, fyyyy
Men bloggare som man är, så tog jag tre bilder på mig och hjärtat haha.
 
 
Yes, I broke your heart:P  (Hehe, kolla brickan... Massa fett, och en förmak ligger där också tror jag, euw)
 
KASSA bilder, men använde bara mobilkameran, och den suger..
Men har lite roliga bilder om One Direction, så jag inte äcklar sönder er haha
 
 
 
 
 
//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0