Bilder

Hejsan bloggen!
Nu sitter jag i köket och redigerar lite bilder, eftersom jag har varit ute o fotat!
Fotade snön på löv, och min ring som jag köpte i torsdags !!:) Idag blir det tacos till middag, och pappas sambo Sofies mamma och syster ska komma och äta med oss. Vet inte om sofies mammas man kommer också, men mysigt blir det iaf.
Vi håller på att julpynta lite också, eftersom det är 1 December. Nu börjar nedräkningen till julafton, och snart är det bara 23 dagar kvar :)
 
Men här kommer en bättre bild på min ring, den är så himla cool + en sneekpeek på min photoshoot...
 
Min ring, köpt på uropenn 98 kr, KAP  Nu ville inte mina bilder laddas upp, får försöka igen senare, men kan lägga upp en bild från instagram
 
Jag tog ett bad igår, ett låångt varmt bad, och det var riktigt skönt. Läste ut Twilight - New Moon och den var riktigt bra :)
 
//Emilia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0